Informacje

Premiera 2 części już 4 października!


Polub Tenebris na fejsbukach i bądź na bieżąco z nowościami!

Wywiad ze mną by Kaori


Zapraszam również do udziału w projekcie: Grupa Pisania Kreatywnego!



czwartek, 24 września 2015

1# Ogłoszenie

<Kłania się>
Witam serdecznie na stronie Legendy Nigmet! Z tej strony Tenebris - autorka Szeptu Cieni i Behind Last Crossroad. Mam zaszczyt zaprosić was do czytania mojej nowej historii. Data publikacji pierwszego rozdziału wyznaczyłam na 4 października 2015 roku. Czyli już stosunkowo niedługo. Bez zbędnego rozwodzenia się. Mam nadzieję, że polubicie tą historię. Przeszła wiele, wiele przemian na swojej drodze i mam nadzieję, że dzięki każdej z nich staje się nieco lepsza, żeby dobrze wam się czytało. Raz jeszcze zapraszam was tu ponownie na 4 października i oby także kolejne dni. 
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz